bra träning idag

Tjabba alla. Tro det eller ej så sitter jag och äter piggelin, som vanligt. Nej men jag har varit på träning idag. Kom hem för ett bra tag sen. Har käkat mat och inte gjort så mycket mer. Får se vad jag hittar på nu. Annars så har jag och Camilla chillat hemma idag. Vi var inte ute, satt bara inne och hade kanske lite tråkigt. Men ibland är det bara skönt att sitta inne och snacka eller nått. Ingen Mimi blev det heller. Vet inte riktigt om vi skulle vara på lördag istället.
Aja, vi drog oss till träningen som sagt, och när vi kommer dit är det typ bara 10 pers där. Haha. Efter träningen var vi stackare tvugna att springa ute. Ja, det började bra men sen så pallade jag och Camilla helt plötsligt inte springa. Konstigt, vi har alltid sprungit förut. Aja, vi orkade inte bry oss eftersom det här är första gången typ. Haha, men inte nog med att vi inte sprang så mycket idag, vi köpte en massa skit efter träningen också! Camilla fick med sig hem chips och läsk. Jag hade inte så mycket pengar med mig men jag hade råd med choklad iallafall. Bra återhämtning efter en träning va? Super! Nej men det här händer aldrig mer. Vi ska ut och springa imorgon och det behövs känner jag. Och nu ska jag lyssna på musik och ta det lugnt. /Jana

Camilla smygfotade mig när jag låg och åt piggelin idag, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0