01.04

så, kom hem för kanske 20 minuter sen. har varit i rosersberg hela kvällen fram tills nu.

tänkte berätta lite om min ubersöna dag. började med att morsan kommer in och väcker mig och jana runt 11. kliver upp och käkar en riktig påsk frukost, haha! sen fixar vi oss och drar snabbt till matnära och köper en varsin twister. sen drar jag fort till älskade farfar där jag får mitt påskägg *fniss* sen taggar jag till jana och vi åker upp till eourostop och chillar lite. köper glass och så. men kunde inte stanna så längde däruppe eftersom jag skulle iväg till rosers senare. så ja, vi åker väll hem sen drar jag. och yes, kom hem för som sakt 20 minuter sen. så.. har inget mer att berätta tror jag, haha! men kanske bloggar lite mer ikväll/inatt? hah. får se ifall jag orkar. men annars godnatt alla! /Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gjorde du i rosers?

2009-04-12 @ 11:24:05
Postat av: Camilla

träffade några.

2009-04-12 @ 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0