uttråkad & chips

sitter här och svullar chips, as gått med inte alls nyttigt.. och gissa vad jag dricker? jo cola. men iallfall hat inte gjort så speciellt mycket idag.. plugg och träning? men imrogn! hahhaha då blire ju jullov? :O och igår var det precis en vecka till jul! seriöst är det någon mer än jag som tycker att den här terminen gått skitfort, känns som om det precis var sommar lov och nu vinter lov? haha man ba hallå? nej men det är rätt skönt och jag hoppas värkligen vårterminen går lika fort, sakanr verkligen sommaren. men nu ska jag njuta av våran !vita! jul. herregud, är skit förbannad? kom nu snö! men jaja, hoppas alla får en underbar jul! /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0