FREEEEEEEEEEEDAG!

tjingeling! avkoppling, fan vad skönt! hah har tillbringat hela dagen i kista, mellandags rean är vild!  haha knappt så man orkar, till och med jag tänkte pka därifrån! haha ni ksulle sätt inne på ginatricot, seriöst folk bettädde sig som djur? haha och kön gick runt halva affrären, och jag är helt seriös! men till slut hittade jag två tröjjor iallfall, skönt. sen begav jag mig hem och käkade kina med familjen, suuuuuuuuper gott. nu har jag ingenting alls att göra, skit trist med ändå skönt, ska nog göra sånna hära varma bananer med smält choklad i! mums!? haha, sen hoppar jag nog in i duschen, haha och juste! en sak som stör mig riktigt mycket just nu är att min musik på datan har du damp? och det gör att jag får damp! haha nej men den vill inte öppnas! ÅH, jag dör jag måste ha musik. men jaja jag får se om det funkar snart. miljontals pussar! /Camilla
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0