some pictures

Förlåt för att jag inte bloggade hela dagen igår men jag var inte på blogghumör..
Idag har jag köpt present till mamma som fyller år imorgon och sen har jag inte gjort så mycket. Det känns som att alla mina inlägg är jätte tråkiga men jag hoppas att ni är nöjda ändå. Iallafall så sitter jag vid Camillas data just nu så därför tänkte jag lägga ut några bilder.


En jätte gammal bild på mig och Camilla i nått omklädningsrum haha!


Jag på klassresan runt våren 08


Elin, Camilla och jag på klassresan


Jag steker köttbullar ( jättelänge sen )


Nån gång för länge sen


I höstas


Nån månad sen


Haha!


Camilla och Jana, mystiska?


Alla i bussen påväg till nån cup


En jätteful Jana


Jag tror det blev mål där..

Ha en trevlig kväll
/Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0