TRÖGA LILLMILLH

hahahah förlåt förlåt förlåt, har inte bloggat på hela dagen! äcven fast jag inte gjort ett piss? och kanske just därför. haha vad skulle jag skriva om? och min hjärna funkgerade inte heller fram till jag gick på träning! gud vad skönt och kul det var! haha vet inte varför jag kännde så just idag? men en sån dag helt enkelt. men träning gick väldigt bra tycker jag. men som sakt har inte gjort ett kattskit idag. sprungit från data till tv, data, tv, data, tv.. aa ni fattar? var helt snurrig? snacka om att inte ha något socialt liv? haha eller iallfall sånna här dagar, mellandager eller vad kalla man dom? från julskinka och julklappar till ett helt nytt år! fan vad skönt, nyårsafton imrogn! satt faktiskt och funderade idag, hade helt glömt bort att det var imorgon men när det väl ringde klockar i mitt tomma huvud blev jag skit glad! och det nya året börjar med en cup med brudarna uppe i dalarna, skriver mera senare. men nu .. haha nu har jag bestämt att imorgon ska det nya året firas med ett leénde på läpparna. men nu ska jag nog dra och tjocka mig lite. gör det ni också! haha adjö /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0