rensat datan

har precis rensat min data,asså jag hade sjukt många bilder! skönt att bli av med några, speciellt dom där äckliga fjortisbilderna.fast jag hittade ju andra bilder också såklart, haha! men här får ni se några stycken;
                 
lina & jag                   fjortisäckel               syster & jag                        allt vi hade var unikt    

      
jag & elin, väldigt små?    en sjukt liten jana             elin & john för många år sen     

(klicka för större)/ Camilla



                                                              
                                                                                   

Kommentarer
Postat av: elinsjöberg

MEN GUUUUUUUUUUD, JOHN & JAG . SNÄÄÄLLA, TAAA BORT :Ö

2008-12-13 @ 15:10:40
URL: http://ttypball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0