piggelin

Det känns som jag är beroende av piggelinglass. Har man ätit en så vill man bara ha mer och mer. Det är ju lixom en vanlig päronglass men ändå så god? Men för att inte äta piggelin för mycket så sitter jag med en massa frukt som jag har fått av Camillas far hihi. Och snart är det mat.
Det här var ju första dan på jullovet kan man säga och då har jag klätt julgranen med syster faktiskt. Sen ska pepparkakor göras men det får nog bli imorgon. Jobba ska jag ju också göra imorgon, från kl 2 till 6 vid Carmen. Ska stå och slå in paket för folk för att samla in pengar till lagkassan.
Men nu ska jag fortsätta att titta på en julfilm som går på tv.

Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0