pepparkakor och akuten

hade ju match idag mot täby, gick bra - vann med några bollar. men iallafall smarta jag spelade ju med min tumme och hur bra gick det? nej typ i sista minuten får jag värsta hårda slaget på den och.. aa fyfan! så det blev akuten.. dom trodde att det var något med ledbanden men efter röntgen visade det sig att det bara var en fruktansvärd stukning, tack och lov! men vi får se om dom ringer, dom skulle kolla på bilderna en extragång imorgn tror jag det var. men iallafall efter några timma där borta så belönade jag mig med att baka pepparkakor eftersom jag inte han i fredags? aa dom blev lyckade! och rätt fräcka faktiskt, speciellt tomten; hoh 

     (klicka för större)

så vad tycker ni? rätt fantastiskt, eller hur? haha men nu tror jag nog att jag ska ta ett glas iskall cola -.- och äta mina underbara pepparkakor till nått avsnitt av andraavenyn, men ha det riktigt bra! / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0