middag hos farfar

har spenderat kvällen nere hos min älskade farfar, han bjöd nämligen min familj och min farbror på kinamat, as gulligt. men vi hade det rikgtigt bra. eftermaten var alla supermätta så vi satte oss och lyssnade på lite fridfull musik och så utmanade jag min syrra på poker, jag vann 45 kr! hah efter några timmar övergick den fridfullamuskien till rock´n roll - haha karlarna vart helt vilda! speciellt min farbror, spelade in hans fräcka dans på mobilen, as skön! hah jag lovar att den här kvällen kommer jag minnas. men varför farfar ville att vi skulle komma berodde på att han och farmor hade sin bröllopsdag idag, han sjöng en superfin låt för oss som han hade sjungit på deras bröllop.. det var verkligen jätte fin. men när han väl sjöng den mindes jag min farmor.. gud vad jag saknar henne, hon är världens bästa farmor.

men jag bestämde mig iallfall lite senare att jag ska anmäla min farfar till Idol 2009, hahaha han är fan asgrym! och det menar jag. alla blev helt stumma när han började sjunga. vill bara säga att jag har det bäst med dig farfar och jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0