lussekul

håller på att taggar upp mig till lussekul med ett glas cola(?) haha vad tänker man med? men är så fucking törstig pallar inte dricka vatten som jag egentligen borde göra. men iallafall.. ska ju spela lussekul i vkimnga om någon timme, halv 7 tror jag ;p i år spelar vi ju med 96orna - och om ni inte vet det så spelar vi på liten plan och skumboll.. skit sämst men änså kul. hahah (handboll för dom som inte vet). men vi har inte fått veta lagen än.. men jag vill verkligen att mitt lag ska heta tiiiiiiiiiigrarna.. men elin dödade min glödje, hon sa att nuförtiden så har dom döppt lagen till typ barcelona och redbergslig och sånt tråkigt skit! haha alltså alla fattar nog inte vad jag egentligen babblar om men jag hoppas några gör det iallafall.. har typ fått fingerkramp. men nu tror jag att kag ska gå och käka kallaköttbullar och sen blir det vikingahallen.
skriver mer senare/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0