JULAFTON

då var det julafton då. har precis fixat mig och så, ätit gröt med mandel i, och gissa vem som fick den? jo inte jag utan pappa! jag har aldrig fått den! åååh! hahah jag börjar misstänka att kocken här(pappa) fuskar på något sätt? haha. det ska bli mitt musterium till nästa jul. hah men nu p dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra? super tråkigt, jag kanske ska ... nej gud jag vet inte, haha. men klockan tre ska jag iallfall se på kalle anka! hahah och kan du vissla johanna.. och .. tomten värk stad! haha jag och min blogg kompis bara älskar när dom där små nissarna målar schak- brädan! hah men nu måste jag chiiiiiiiiiiila! puss och ha det super bra!/ Camilla

GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0