ingen rubrik

sitter och målar naglarna, har inte ett dugg att göra. skriver med några på msn .. hahah inte om något såndär speciellt. eller jo.. med jana. men det stannar där. hahhah iallafall jag och elin hade grymt roligt idag på träslöjden. vidor finns i album på playahead. men iallafall, vad har hänt i skolan? hah jo jag elin jana och lina skrev någonrting, typ sagor kanske`? haha dom var iallfall grymt roliga. kan slänga in en kanske. och så har vi fått reda på vilka som ska börja i våran klass från 7D2, eftersom dom ska splittras efter jul, men ja .. inga bta nyheter iallfall. hahah jag och några är iallfall asmissnöjda..men vi får väll leva med det antar jag? hhahaha men nu gör jag nog ingenting alls.. ser på tv och käkar upp janas godis. hahah  men snart är det träning iallfall, ska tare lungt pga min tumme.. ska iallfall försöka träna. men jag skriver med ikväll. / Camilla


(ursäkta suddig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0