Ikea

Dagen har jag spenderat på ikea där jag letade efter några julklappar till familjen, och jag hittade massor men köpte inte allt. Hade tillräckligt med pengar men var ändå orolig att det inte skulle räcka men gissa om det gjorde det? Jo, jag hade handlat för bara 90 spänn! Helt otroligt vad det är billigt där. Ett perfekt ställe att handla julklappar på. Dock köpte jag inget till mig själv vilket är vääldigt tråkigt för mig men glad är jag ändå för mamma lovade att vi skulle kunna ta en sväng till kista imorgon. Hoppas hon håller det hon lovat! Jaja iallafall så tänker jag köpa mer för det blev så mycket pengar över. Men just nu ska jag äta något och sen ska jag slå in mina julklappar. Jag återkommer




                                                                                               
Ikeapåsen med en del julklappar i



 

                                                                                              
sen köpte jag lite rostade mandlar, mums



Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0