fredags chill

har precis duschat, ashärligt. men lusskul då - mitt lag kom faktiskt två! rätt så stolt. det var riktigt liak i finalen men så fick dom straff de sista sekunderna. oh gissa om dom sätter den? ja. hah men det gör ingeting faktiskt gtar inte lika illa upp som vissa andra!? hahahah (några vet vem jag menar, J)  jamen såhar man ju fått värsta knölen på knät och en stukad tumme )': aja, jag överlever nog hoppas jag. iallafall vi vann ett varsit par strumpor, rätt onödigt behöver inga egentligen. men dom kostade ju inget så varför inte? haha men jaja nog pratat om det. fredagskväll nurå.. ska nog se på film och ta ett (eller två) glas cola, haha brsit på socker. nej men jag är typ beroende, as trist måste sluta innan det går förlångt. haha men ha en super bra kväll! / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0