fotbad och galet chill

sitter med fötterna i fotbad just nu och ja.. gissa vad jag dricker? cola. menmen.. ser på "pladge this" as dålig! tror nog att jag ska knäppa över till mtv eller något sånt. har inte gjort så mycket efter plugget. bara chillat med jana och lina en stund. och vet ni vad som slog mig när jag sitter här och inte gör någontong alls?! VINTERLOV OM EN VECKA! hahah är fan aslycklig. haha men måste hålla ut sista veckan i plugget. vi snackade typ om vad vi skulle göra på avslutningen? det blev singstar och guitar hero, skitkul? nej. herregud.. varför inte bara gå på lov? oh hahaha. menmen.. ska nog knäppa över nu och tafram kläder tills imrogn -.-
ha det bra! / Camilla


(bild från när jag och elin latjade med mjölet
på hemkunskapen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0