ansiktsmask & godis

sitter här och slappar men ansiktsmask i feacet och käkar lite godis, rätt härligt. fixade nyss naglarna också, har jag berättat om tävlingen jag lina och jana kör? tror inte det. men ja vi tävlar om vem som klarar att inte bita på sina naglar längst, eller ja den som har kortast naglar i februari? tror jag vi besätmade, den förlorar iallfall och får bjuda dom andra två på donken! känner mig faktiskt lungt, jag tror jag leder, har rätt långa faktiskt. men vem vet? haha. man ska aldrig ta ut segern i förskott eller vad brukar man säga? haha .. men iallfall. vad har hänt idag? AVSLUTNING I PLUGGET! skit skönt, men avslutningen sög verkligen, sjöng singstar och spelade poker, ur tråkigt. jag elin och jana satt typ i ett fönster och vi tyckte att det känndes som om vi var i ett flyktingläger. vettefan varför? jo men det var väll dystertt och mörk, känndes som om vi satt i en källare. haha skit tråkigt! saknar verkligen norrbackas avslutning, den var faktiskt mycket roligare än den häR! svårt att tro men helt sant. men nu äre lov iallfall och det är ju skönt? haha och imrogn så drar jag och morsan som sakt till stan och shoppar lite klappar och sånt. men nu ska jag nog ta och trixa lite med andra prylar, ha det bra! /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0